Online Trening 8 Timers Pre Lisens Leverandørenes


Over VA Entreprenør Utdannelse og eksamen Prep AVAC 8 Timers Pre-Lisens Basis Business Course Godkjent av styret for entreprenører Det er hans kurs som kreves av DPOR for at en skal søke om klasse A, klasse B eller klasse C entreprenør lisens i Virginia. Avac-kurset er basert på læreboken Business Basics, Contractor Pre-License Education, skrevet av Toni Ewell, Instruktør av AVAC-kurset. Kurset dekker følgende emner: Ti trinn for å starte en bedrift i Virginia Virginia Kode regulerende entreprenører Styret for entreprenørforskrifter Søknadsprosess Federal og VA Skattekrav Federal og VA Arbeidslover OSHA amp VOSHA Health and S et fety Krav Frøkenhet Jord og Erosjon C o ntrol Virginia Uniform Statewide Building Code I tillegg fokuserer kurset på disse temaene for å bistå entreprenøren med å få kontroll over suksess for entreprenørvirksomheten: Markedsføring Salg Opprette estimatet Opprette kontrakten Prosjektledelse Kundeservice Forstå finansregnskapetCCB Pre - License Videreutdanning Oregon Entreprenøropplæring Kjøp Oregon-entreprenøropplæring med tillit, og vite at At Your Pace Online er en godkjent Oregon CCB-treningsleverandør og bare leverer de beste kvalitetskursene som er tilgjengelige. Registrer deg i dag og få øyeblikkelig tilgang til ditt online klasserom. Vi vil lede deg gjennom prosessen med å få eller forny din CCB-lisens. Forhåndsvis et av våre prøvekurs og se hvorfor vi er leder i CCB-utdanning Statlig godkjent Velg ditt kurs med tillit til at du får akkurat den utdanningen du trenger. 100 Online Våre kurs er tilgjengelig når du vil. Ikke la et tradisjonelt klasserom kontrollere din læring. Mobilvennlig Ta din utdannelse hvor som helst du går. Vel være der enten hjemme eller på stranden. Skriv ut sertifikatet Din tid er viktig for oss. Få din utdannelse ferdig og kom tilbake til å gjøre det du gjør best. Virginia Contractor8217s Obligatorisk 8-timers forhåndsutdanning Utdanning Følgende informasjon gjelder VA DPOR Board8217s godkjente 8 timers førkursutdanningsklasse. Entreprenører som søker om innledende lisensavtale må fullføre en 8-timers forretningsklasse godkjent av VA-styret for entreprenører. Vennligst henvis til VA8217s NYE ​​REGLER (siden desember 2012) som krever at du bestiller teknisk spesialitet eksamen. Forutstedelsesbeviset (eller Remedial) sertifikatet vil bli utstedt i navnet til en person, ikke selskapet. Når Ace Tech (ATI) sender ferdigstillelse av utdanningspost for en person til VA DPOR, er sertifikatet plassert på individual8217s-postene. Personen bør da være riktig forbundet med selskapet i DPORs databas. Kostnaden for kurset er 89. 8211 Du vil lære trinnene for entreprenør lisensiering, grunnleggende forretningsinformasjon og PSI eksamen forberedelse informasjon i detalj. 8211 Ace Tech vil rapportere ferdigstillelse til VA DPOR innen 3 virkedager. 8211 Alle nødvendige personlige opplysninger vil bli sendt til Virginia Board of Contractors for godkjenning og registrering av sertifikatet ditt. Sertifikatet ditt vil bli sendt på e-post til deg til filippinsk etter vellykket gjennomføring av klassen. Du kan fullføre klassen din i 8 timer etter registrering i dag, eller du kan fullføre i ditt eget tempo i løpet av de neste 30 dagene. Du har ubegrenset tilgang til kurset i løpet av de 30 dagene etter registrering for å fullføre kurset. Vi oppfordrer deg til å laste ned den relevante informasjonen som er oppgitt i kurset ditt gratis. Din CE-instruktør er tilgjengelig via e-post på contactUScontractVA for eventuelle tekniske spørsmål. Vi har rett til å frafalle ethvert ansvar på de tekniske svarene. DON39T BYGGT TIL Jeg skulle ønske du gjorde andre stater. Ive tatt prep kurs i andre stater, og i forhold til din, suger de alle. Jeg ringte rundt, mye, og du var den eneste som visste alt om de nye forskriftene og kunne svare på alle mine spørsmål. Sitter i en konkurrent navn fjernet West Virginia entreprenører klasse i Clarksburg, WV. Helt forferdelig instruktør og læreplan. Du har satt ganske høy standard. Jeg besto testen i dag. Det gikk veldig bra. Klassen du lærte var fantastisk og nødvendig for meg å passere. Takk. Også takk for å hjelpe deg med bosatt agenten og alt annet i dag også. Jeg er veldig glad jeg møtte deg. Enkelt og innbydende miljø. Jeg ringte deg og du ga meg mye informasjon og forklarte mye, men du var dyrere. Så jeg ringte et annet selskap, og de kunne ikke svare på mine spørsmål og jeg kunne ikke engang forstå dem. Så jeg ringte deg tilbake, og du ga meg enda mer informasjon. Så selv om du koster mer, registrerte jeg meg for klassene dine. Du er verdt det. Du får det du betaler for. Takk for klassen. Det var verdt hver krone. Jeg likte begge klassene og lærte en enorm mengde. Jeg har allerede tatt i bruk noen av dine ideer denne dagen med installasjonsbehandleren min. Jeg skulle ønske jeg hadde funnet deg før. Jeg sparte min tid og penger på å ta Prelicense kurset online og ta klasse A testprep med noen andre. Hvis jeg hadde visst, ville jeg ha tatt disse klassene med deg. Du gjorde BLD-testen så lett. Lokale, nasjonale og internasjonale studenter fra Canada, Alaska, California, Oregon, Washington, Montana, Arizona, Colorado, Texas, Georgia, Florida, New York, New Hampshire, New Jersey, Maine, Vermont, Massachusetts, Kansas, Minnesota, Arkansas , Tennessee, Nebraska, Missouri, Illinois, Indiana, Michigan, Ohio, Kentucky, North Carolina, South Carolina, Pennsylvania, West Virginia, Delaware, Maryland, District of Columbia, og hvert hjørne av Virginia har reist til Dont Build Until for mest substantiv opplæring i Virginia Construction Contractor tilgjengelig. Alle er velkomne Hvis du føler at du trenger hjelp til dine engelskspråkkunnskaper, er du velkommen til å ta med en oversetter med deg - kontakt oss for å ordne sitteplasser på forhånd. Klasserom Adresse: 6564 Loisdale COURT, Suite 600, Springfield, Virginia 22150 Postadresse: P. O. Box 10106, Alexandria, Virginia 22310 Tlf .: 703-922-9228 Faks: 703-922-0154 kontaktDontBuildUntil kopi 2008-2017 IKKE BYGG TIL, LLC, Alle rettigheter reservert.

Comments

Popular posts from this blog

Sybase Iq Moving Average

How To Unngå Kapital Gevinster Skatt On Aksjeopsjoner

Margin Nivå Forex Definisjon