Optionshouse Free Handel


OptionsHouse Review 8211 The Discount Broker For Options Traders OptionsHouse I dag ønsker vi å ta en titt på en av de nyere aktørene i rabattmegling arenaen. Du kan være ukjent med det relativt nye meglerfirmaet, OptionsHouse. men mens firmaet er en av de mindre meglerne i netthandel, er det en av de største meglerne i opsjonshandeln. OptionsHouse ble grunnlagt i 2005, og har sitt hovedkontor i Chicago, Illinois. OptionsHouse eies og drives av Peak6 Investments L. P. og spesialiserer seg på opsjoner og opsjonshandel. Nettstedet ble designet for å gjøre netthandel raskere og mer effektiv for handelsfolk. OptionsHouse er blitt stemt av Barronrsquos som det beste meglerhuset for opsjonshandlere i 2009 og 2010. Viktige funksjoner OptionsHouse Indvidual Joint Account. OptionsHouse-standardkontoen er en kontantkonto som kan åpnes som en individuell konto eller en felles konto. OptionsHouse-brukere kan kjøpe aksjer, opsjoner, fond, bedriftsobligasjoner og amerikanske statsobligasjoner ved bruk av en vanlig kontantkonto. OptionHouse-brukere betaler bare 3,95 for hver aksjehandel og 1 per opsjonskontrakt. Dette er de laveste prisene der ute, og itrsquos klart dette er en av de åpenbare fordelene med OptionsHouse blant andre fordeler som er omtalt nedenfor. De tilbyr også en marginkonto for kunder som ønsker ekstra kjøpekraft. Bedrifts-, partnerskaps - og tillitskonto. Bedrifter, partnerskap, enmansbedrifter, investeringsklubber, aksjeselskaper og trusts kan alle åpne standardkontoer også. Pensjonskonto. OptionsHouse tilbyr tradisjonelle IRArsquos, Roth IRArsquos, SEP IRArsquos og Educational IRArsquos for investorer som ønsker å åpne pensjonskonto. Pensjonskontoer kan bare inneholde aksjer og opsjoner. OptionsHouse Options Kontrakter. OptionsHouse gir handelsmenn muligheten til å velge mellom 2 forskjellige avgiftsstrukturer for opsjonshandel. Traders kan betale en flat avgift på 1 per handel for hver opsjonskontrakt eller betale 8,50 flat rate og 15 cent per kontrakt. OptionsHouse Mobile Trading Platform. Mobil handelsplattformen er spesielt viktig for profesjonelle handelsfolk som ønsker å lage handler og vise sine porteføljer fra deres Blackberry eller iPhone. Traders får realtidskurser og kan sjekke opsjonsaktivitet fra hvor som helst. Fordeler Lav Minimum Åpningsdepositum. Det koster bare 1000 for å åpne en standard OptionsHouse-konto. Dette er relativt lavt sammenlignet med TD Ameritrade, Charles Schwab og andre meglere. Kunder som ønsker å åpne en marginkonto, trenger 2.000 for å finansiere sin konto. Lav handelsgebyr. De fleste rabattmeglere belaster alt fra 7 til 10 for aksjehandel. På bare 3,95 per aksjehandel, er OptionsHouse den billigste online megleren som går. Du vil finne noen andre meglere som tilbyr handel i sanntid for en så lav pris. Denne prisen er enda billigere enn Sharebuilder. Traders kan handle opsjoner kontrakter for 1 stykke. Alternativprisene blir lavere, jo mer du kjøper. For eksempel vil 10 opsjonshandler bare koste deg 10 og handel 100 opsjonskontrakter er bare 23,50. Dette er en utrolig lav pris for opsjonshandel. Handelsfunksjoner. De fleste online meglere spesialiserer seg kun på aksjemarked. OptionsHouse er en av meglerne som tilbyr omfattende opsjonshandel hjelp til handelsmenn. OptionsHouse tilbyr en virtuell handelsplattform som er tilpasset for å håndtere alle mulige alternativer som investerer (sprekker, krager, sommerfugler, sommerfugler). Handelsverktøy. Handlingsverktøyene og opsjonshjelpen er hvor OptionsHouse virkelig skinner. OptionsHouse tilbyr profesjonell investeringstrening gjennom webinars og opsjonshandel ideer gjennom Options News Network. Alternativnyhetsnettverket (ONN) pleide å kjøre på Jim Cramerrsquos nettside, TheStreet, under tittelen Mad About Options. Volatilitetsdiagrammer og sannsynlighetskalkulatorer er nyttige verktøy for opsjonshandel. Barronrsquos ga 4 stjerner til OptionsHouse for sine forskningsfasiliteter, porteføljeanalyseværktøy, kundeservice og handelserfaring. Gratis Cash Sweep. OptionsHouse tilbyr et gratis cash sweep alternativ. Tilgjengelige kontanter blir deponert i Scudder Money Market-porteføljen nattlig, slik at forhandlere kan tjene renter på tilgjengelige kontanter. Ulemper Mangel på forskningsrapporter. OptionsHouse mangler forskningsrapporter for aksjeinvestorer. Andre meglere tilbyr analytikerevalueringer og forskningsrapporter fra investeringsselskaper, mens OptionsHouse ikke gjør det. Investorer må se andre steder for denne typen hjelp med lagerinvestering. Mangel på investeringsprodukter. OptionsHouse er ikke en finansiell butikk for alle dine investeringsbehov. Scottrade, TD Ameritrade og ETRADE alle tilbyr et mye bredere utvalg av finansielle produkter. OptionsHouse er primært utformet for aksje - og opsjonshandel bare. Selskapet tilbyr en liten mengde fond, men ikke i nærheten av tilbud fra andre meglere. Endelig ord Mens jeg ikke personlig har handlet mine egne penger på OptionsHouse, har jeg handlet en virtuell konto. Jeg vil anbefale OptionsHouse for erfarne forhandlere og alternativer investorer. Nybegynnere kan være litt overveldet ved å bruke nettstedet, men OptionsHouse tilbyr en lavpris plattform for de som ønsker å dyppe tærne i handelsvannet. Og som nevnt, kan nybegynnere alltid begynne med å handle med 5000 i virtuelle dollar for å bli komfortabel med systemet. Handelsplattformen er meget godt designet for tunge handelsfolk som ser etter rask handel med uten frills. Jeg tror at de lave kostnadene er et stort salgsargument for OptionsHouse. De har den laveste avgiftsstrukturen i bransjen og en lav pris per kontrakt for opsjonshandel. Hvis du vil vite om OptionsHouse passer for deg, kan du prøve den virtuelle gratis kontoen for å teste ut programvaren. OptionsHouse vil lagre kontoen din med 5.000 gratis virtuelle dollar slik at du kan få en følelse for handelsplattformen og eksekveringstiden. Mark Riddix er grunnlegger og president for et uavhengig investeringsrådgivende firma som tilbyr personlig investerings - og kapitalforvaltningskonsulent. Mark har skrevet økonomiske kolonner for Baltimore og Washington, D. C.-aviser og er forfatteren av boken, Your Financial Playbook. Kommentarer Opplysning: Følgende svar er ikke gitt eller bestilt av bankannonsøren. Responsene har ikke blitt gjennomgått, godkjent eller på annen måte godkjent av bankannonsøren. Det er ikke bankannonsørens ansvar å sikre alle innlegg og spørsmål blir besvart. Love OptionsHouse Deres kundeservice holder meg bedre enn forventningene mine. De er forsiktige med personlig informasjon (handel bekreftelser til e-postadressen din ikke oppgi detaljer 8211 du må logge på kontoen din for å se transaksjoner). For en første gangs ikke-profesjonell handel (meg), er nettstedet deres fullt av forskning og handelsverktøy. Veldig fornøyd med alle aspekter av dette selskapet. Bare ønsk at jeg hadde funnet dem før jeg registrerte meg med Sharebuilder og 8220wasted8221 penger på høyere provisjonsavgifter. Jeg er enig. Jeg har nettopp åpnet OptionsHouse-kontoen min. Det er ikke finansiert enda fordi min portefølje penger fortsatt er i Sharebuilder, men jeg må si at OH-plattformen ser bra ut. Sharebuilder pleide å være en god avtale, men nå er det billigere på alle måter og plattformen mangler alvorlig. Sharebuilder doesn8217t gir deg selv komplett forskning eller live streaming sitater, og avgiftene er mye høyere. No-brainer Optionshouse har den verste custumer-tjenesten. Options House er crooks8230 De solgte mine aksjer uten min kjennskap. De sendte en melding til meldingsboksen om overføringshuset som ikke hadde utenlandsk aksjer lenger. De plaget ikke engang å sende ut vanlig post eller e-post. Ta pengene dine og gå et annet sted Jeg var i en kjøp og hold situasjon på disse aksjene. Disse fyrene er helt skurke. Gå et annet sted. Eller enda bedre, kjøp sølv og gull. I8217ve har vi brukt Options House for 6months nå, og har ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Kundeservice har vært bra hver gang jeg ringte. Jeg vil anbefale Options House til alle som ønsker å lære om Alternativer eller til og med bare handle aksjer. Sjekk ut deres gratis webinarer. Du får det du betaler for. Jeg ble lokket av alle de lave gebyrene og handlet med dem i et par år, men hver eneste transaksjon hadde hikke. Deres uttalelser er ubrukelige, kostnadsgrunnlagsberegninger var feil for skatteformål, du nevner det. Det største problemet er når du vil overføre penger. Det tar 3 dager (ja, det er på deres nettside i fintrykk) for ACH-overføringer for å fjerne. Sammenlign det til 24 timer med Fidelity. Hvordan tror du de tilbakekaller de lave gebyrene. Verre er handelens gjennomføring, noen må undersøke dette selskapet og hvordan de håndterer kunder. Jeg kutter dem løs. Bare vær borte. Hvis du ser gode anmeldelser for disse gutta og vil åpne en konto, gjør det med 100 og bare se hvor lang tid det tar å komme i gang med handel, og prøv å få pengene ut. Du vil danne din egen mening da. IKKE SETT DIN PENGER HER Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne med denne nettbaserte megleren. Kundeservice her er forferdelig. Jeg har vært kunde her i et par år, og det har bare blitt verre. Jeg betrakter meg selv som en aktiv handelsmann og lager 20 handler per uke. Meklerne her er ikke riktig utdannet eller utdannet med marginhandel, handelsregler, ordreutførelse og opsjoner generelt. De har EXCESSIVE hold-tider når du prøver å ringe inn og snakke med noen. Jeg har prøvd et par ganger i den siste uken og var på vent i minst 30 minutter. Dette er uakseptabelt, og lederen som er ansvarlig, bryr seg selvfølgelig ikke. Jeg har forsøkt å få tak i dette selskapet og bedt om å snakke med en veileder og de sier alltid at ingen er tilgjengelig. De er i klart brudd på regler. De får også betaling for deres bestillingsflyt fra markeds beslutningstakere og utvekslinger som de ruter sine bestillinger for. Det er derfor mange tidligere har sagt at deres ordreutførelse er forferdelig. Jeg har også en konto hos ETrade og deres bestillinger ruter mye raskere. OptionsHouse har en fryktelig handelsplattform og er svært utdatert. Deres kartlegging er også fryktelig. Jeg lærte den harde måten å være her. Ikke kast bort tiden din med dette selskapet. Forferdelig selskap å jobbe med. De holder pengene dine for lenge. Når du trenger pengene dine raskt, vil du lære. Jeg er en fin person og bryr seg om people8217s rykte. Dette er første gang jeg har gitt negative anmeldelser. Du kan forestille deg hvor sint jeg er om disse skurkene. Jeg skal lukke kontoen min. Alternativer House sucks big time Deres plattform er terrrible. Det er veldig enkelt å gjøre feil når du bruker systemet, og de gjør ikke endringer. Etter handelsalternativer i 4 dager fra 21. oktober 2013 flyttet jeg kontoen min. Plattformen ville ta 3-6 forsøk på å bestille og diagrammet er det verste. Hvordan gjør et meglerfirma som lager penger på folk som handler, en plattform som ikke gjør meg til å handle. Det skal fortell deg alt du trenger å vite om OH. Fryktelig plattform - Andre tjenesteleverandører har mye bedre brukergrensesnitt, funksjonalitet, etc. dårlig service. På vent i over 30 minutter bare for å få min anrop besvart, setter fyren meg på vent i 10 minutter for å få svar på et spørsmål. Verste kundeservice. Og du vil trenge det, fordi de roter alt opp utenfor troen. Å velge den beste online megleringen kan være som å finne en nål i en høstack. Det er mange å velge mellom 8211 hundrevis, om ikke tusenvis. Hvis du er ny for å investere i aksjemarkedet eller ønsker å flytte til en annen nettbasert megler, kan dette være overveldende. Jeg pleide å jobbe som megler og det overvelder meg til tider. Det må ikke være slik. Jeg blir spurt med jevne mellomrom hvem som er best når det gjelder online meglerhandel. Mitt svar er nesten alltid det samme som du ser etter og hva er dine behov Svaret på disse spørsmålene vil bidra til å begrense hva meglere skal vurdere. Det vil hjelpe deg med å komme forbi deres salg taktikk for å virkelig se hvilke tjenester de tilbyr og hvilke avgifter de tar betalt for å se om de er den riktige megleren for dine behov. Med det i tankene, har jeg samlet denne listen over de beste online meglerne. Ive ødela det i to deler. Den første er for de tradisjonelle meglerhusene hvor du gjør det selv. Den andre delen er for robo-rådgivere, de som hjelper med å administrere dine investeringer. Noen av koblingene nedenfor er tilknyttede lenker. Hvis du klikker på dem, blir du tatt til et tredjeparts nettsted. Hvis du velger å åpne en konto, vil nettstedet motta en liten provisjon som kompensasjon. Dette vil ikke påvirke prisingen din eller noe annet. Takk for din støtte til nettstedet. Overveldet av hvilken er den beste online meglerhandel å velge Bare gi noen detaljer om hva du leter etter og Ill peker deg i riktig retning. Klikk her for å kontakte meg. Tradisjonelle online meglere Er du en DIY investor Liker du å administrere dine egne investeringer uten tilsyn fra noen andre En tradisjonell online megler er for deg. Her er noen av de beste tradisjonelle online meglerhusene. ETRADE er en av de mer kjente online meglerhusene som er oppført på denne siden. Mange kjenner dem for deres snakkende baby reklame som har kjørt på TV i de siste årene. Bak de gode annonsene er en solid online megling for å investere i dine investeringer. Mens de faller bak når det gjelder kommisjonen klokken 9,99 en aksjehandel, gjør de mer enn de verktøyene og tjenestene de tilbyr. ETRADE tilbyr et bredt spekter av verdipapirfond, kraftige investeringsverktøy, fantastisk kundeservice og tilgang til utenlandske markeder. Hvis du er i behov av en ny online megling, så sjekk ut min mer dybtgående ETRADE gjennomgang. Husk også at de alltid tilbyr kampanjer, så hold øye med det som du kanskje til og med kvalifiserer for opptil 600 for å få dem til å drive virksomheten din. En av mine favoritt online meglerhus er Scottrade. Vi har flere forskjellige meglerkontoer gjennom Scottrade fordi vi nyter sin høye kvalitet på tjenesten. Scottrade er best kjent for sine 7 aksjehandler, som er en meget konkurransedyktig rente når du ser på de fleste andre etablerte nettbaserte meglerhus. De har et bredt utvalg av investeringsalternativer, spesielt hvis du ønsker å spare for pensjonering gjennom kjøretøy som et fond eller ETF. Et aspekt som jeg virkelig setter pris på om Scottrade, er grensesnittsnettverket, som kan skryte av over 500 landsområder som du kan besøke for å få kontoen din betjent eller bare snakke med en representant ansikt til ansikt. For en mer grundig gjennomgang, les min Scottrade gjennomgang som gir en omfattende undersøkelse av sine tilbud. Hvis du er interessert i å åpne en konto hos Scottrade, må du sjekke hvilke kampanjer de kjører, slik at du kan få belønnet for å få dem til å drive virksomheten din. TradeKing blir en ekte aktør i online megleromrommet. Takket være fusjonen med Zecco i 2012 tilbyr de nå Forex trading. Hvis du aldri har handlet i Forex, men vil, tilbyr TradeKing en 50 000 virtuell Forex trading konto for å få føttene våte. De tilbyr nå også rådgivningstjeneste, kjent som TradeKing-rådgivere, hvis du vil ha mer av en håndfri tilgang til investeringen din. I tillegg til det har de lagt til sosiale medier og fora til deres nettsted, noe som gir betydelig sanntidstøtte fra sine representanter, så vel som andre sanntidshandlere. Etter å ha blitt regelmessig æret av Smart Money for å være på toppen av spillet når det gjelder kundeservice, er TradeKing verdt å se når det gjelder å investere plattformer. Fortsatt trenger overbevisende Du kan sjekke ut min dype TradeKing anmeldelse eller min TradeKing kampanjekode for mer info om kampanjer du kunne kvalifisere for ved å bringe din bedrift til dem, for ikke å nevne deres 4.95 provisjon. TradeStation TradeStation er en megling du kommer til å ønske å vurdere om du er en veldig aktiv handelsmann. Hvis du betrakter deg som en kjøper og holder en slags investor, vil TradeStation sannsynligvis ikke være for deg på grunn av den bratte lærekurven som kreves for å bruke plattformen. Når det er sagt, hvis du er en aktiv handelsmann, og du er ute etter en solid megling, så kan TradeStation være en flott passform for deg. TradeStation har vært i virksomhet i mer enn 30 år og er regelmessig anerkjent som den beste online plattformen for hyppige handelsmenn og plattformsteknologi. Hvis du er interessert i TradeStation, så vær sikker på at du leser min TradeStation-gjennomgang for å se hvordan deres konkurransedyktige priser og stellarplattform kan være egnet for deg. Vanguard er den fremste online megling. Mange anser dem å være blant de beste, og jeg er en av dem. Hvorfor er Vanguard så godt ansett, det er ganske enkelt. De hater avgifter og de har en langsiktig utsikt å investere. De to ideene, sammen, er viktige å ha når du investerer. Vanguard spesialiserer seg på lavprisindeksfond, som hjelper deg med å holde tritt med aksjemarkedet, ikke jage gevinster. Dette kan ikke være sexy eller spennende, men det bør ikke være å investere i aksjemarkedet. Vanguard er riktignok ikke for alle. Deres minimum for å begynne å investere er litt høyere på 1000 eller 3000, avhengig av fondet. Til tross for at de er en solid megling å vurdere. Sjekk ut min Vanguard-gjennomgang for å lære mer om hva de har å tilby. Beste Robo-rådgivere Ønsker du en håndfri tilnærming til å investere Føler du at du har nytte av veiledning over investeringsbeslutninger Robo-rådgivere tilbyr slik service, for en brøkdel av kostnaden til en tradisjonell finansiell rådgiver. Her er noen av de beste automatiserte pensjonsprogrammene. Bedre Det første blant de mer alternative meglerhusene er Bedre. Bedre er en av de større aktørene i robo-rådgiveren som styrer over 2,5 milliarder kroner i investormidler. Hvis du anser deg som en nybegynner, som enten mangler tid eller ønske om å administrere dine investeringer, men vet at du må begynne å investere, kan Betterment være et godt alternativ for deg. Forbedring gir deg mulighet til å sette opp en direkte overføring fra bankkontoen din, i frekvensen du velger, og deretter kan du bestemme hvordan du skal investere pengene dine. De gir deg mange midler å velge mellom, basert på din risikotoleranse og det er like enkelt som det. De håndterer rebalansen de håndterer ledelsen. De har svært små avgifter for å administrere investeringen for deg, og som et resultat, ta vare på alle de tunge løftene knyttet til å investere, slik at du kan gjøre andre ting. Hvis du ønsker å lære mer om forbedring, sørg for å sjekke ut forbedringsvurderingen for å se hvordan du kan få opptil seks måneders provisjon gratis Motif Investing Motif Investing er en quasi robo-rådgiver. I stedet for å kjøpe og selge individuelle aksjer eller verdipapirfond, setter du opp din egen gruppering av ETFer, som lager et motiv og investerer i det til en pris på 9,95 per motiv. Hva om du ikke vet hva gruppering av midler for å velge Easy, de har over 150 forhåndsdefinerte som du kan velge mellom. Skjønnheten bak disse motivene er at de lar deg fokusere på å investere i bestemte nisjer eller spesialiserte bransjer som du kanskje ikke kan ellers, eller i det minste som enkelt. Motiv Investering har veldig grei prising og kan være en fin måte å supplere investeringen med en liten del av porteføljen din. Motivet tilbyr normalt ulike kampanjer, så sørg for å sjekke ut Motif Investing promo kodeposten for å se hva deres nåværende kampanjer er. Hvis Motif høres ut som det har en interessant tilnærming, sørg for å sjekke ut min Motif Investing-gjennomgang for ytterligere detaljer. Personal Capital Personal Capital er ikke en online megling, men de tilhører fortsatt veldig mye på listen min. Det jeg liker om Personal Capital er deres evne til å gjøre livet enklere å håndtere. Du ser, Personal Capital er som Mint med en vri av å investere kastet i for godt mål. Plattformen lar deg koble alle dine meglerkontoer, bankkontoer, kredittkort, etc. til din personlige kapitalkonto. Dette gjør at du kan se alle dine finansielle kontoer på ett sted. Du velger hvilke kontoer som skal kobles, og jeg bruker mine strengt for mine investeringer. Siden jeg investerer med flere meglerhus, gjør dette det enklere å administrere dem. Personal Capital har et flott verktøy som analyserer investeringsutgifter, samt en 401 (k) analysator. Den beste delen av Personal Capital er at den er helt fri til bruk. Hvis du ønsker å lære mer, sjekk ut Personlig kapitaloversikt for å se hvordan jeg bruker dem for å gjøre mitt økonomiske liv enklere å håndtere. Wealthfront Wealthfront er den store konkurrenten til Bedre. Faktisk deler Wealthfront and Betterment mange likheter, som du kan lese om i min Betterment vs Wealthfront-post. De administrerer dine investeringer for deg gjennom en algoritmisk tilnærming til å investere. Gjennom omtrent et dusin forskjellige Vanguard og Schwab indeksmidler, konstruerer Wealthfront en portefølje som er optimalisert for dine behov. Verden står i et bestemt område deres rådgivende investeringsutvalg. Utvalget ledes av Burton Malkiel, forfatter av En tilfeldig Walk Down Wall Street, slik at du vet at de har en solid tilnærming til å investere. Som Forbedring styrer Wealthfront din rebalansering, reduserer skatteimplikasjonene dine og er lett i avgifter. Frugal Rules-leserne kan faktisk få deres første 15.000 klarte gratis med forbedring. For en ytterligere sammenbrudd, les min Wealthfront gjennomgang for ytterligere detaljer. Jeg håper du har funnet det du leter etter i en online megling (eller i det minste et bra sted å starte). Hvis du fortsatt ikke er sikker på hvor du skal begynne, kan jeg hjelpe. Klikk her for å kontakte meg, og jeg hjelper deg med å begrense mulighetene dine. Hvorfor jeg vurderer meglerhandel Som en veteran i finansnæringen, har jeg sett en mangel på grunnleggende investeringskunnskap, ødelegge for mange pensjonskontoer og finansielle futures. I Frugal Rules har Ive opprettet et nettbasert fellesskap hvor vi sammen får den kunnskapen vi trenger for å investere trygt. Opplær deg selv med mine ærlige vurderinger av online meglerhandel. I henhold til FTC-retningslinjene vil Frugal Rules avsløre at det har økonomiske avtaler med noen av enhetene nevnt her. Frugal Rules kan kompenseres dersom besøkende velger å klikke på noen av linkene som finnes i hele innholdet på dette nettstedet. Frugal Rules er en deltakende i Amazon Services LLC Associates Program, et tilknyttet annonseringsprogram som er utformet for å gi et middel for nettsteder til å tjene reklameavgifter ved å annonsere og knytte til Amazon. Opphavsrett 2012-2017 Frugal Rules. Ink Harmony, LLC Alle rettigheter reservert design av Chip ThompsonTradeKing vs OptionsHouse Review tirsdag 21. februar 2017 TradeKing vs OptionsHouse StockBrokers 2016 sammenligner OptionsHouse vs TradeKing. Sammenlign OptionsHouse og TradeKing handel provisjoner, avgifter og generelle megler rangeringer ved å bruke diagrammet ovenfor. Er OptionsHouse eller TradeKing en bedre online megler StockBrokers-staben bryter ned alle viktige meglerfunksjoner, priser og provisjoner belastet kundene for å bestemme den beste megleren. OptionsHouse (4,75) har en liten per aksjekurs fordel over TradeKing (4.95). Denne marginale forskjellen på 0,20 bør tas i betraktning av svært høye volumhandlere. Samlet vurdering for OptionsHouse og TradeKing er like matchet med 4 stjerner. Bare OptionsHouse har en iPad-app for nettbretthandel, mens TradeKing ikke støtter enheten på dette tidspunktet. Du kan finne appen i iTunes App Store. Både OptionsHouse og TradeKing har en iPhone App for mobil handel. Det er ingen resultater å vise, vennligst juster filtre eller tilbakestill sammenligningsverktøyet. Alle prisdata ble hentet fra et publisert nettsted fra 2202017 og antas å være nøyaktig, men er ikke garantert. StockBrokers ansatte jobber kontinuerlig med sine online meglerrepresentanter for å få de nyeste prisdataene. Hvis du mener at dataene som er oppført ovenfor, er unøyaktige, kan du kontakte oss ved å bruke linken nederst på denne siden. For aksjekurs, er annonsert prissetting for en ordinær ordrestørrelse på 500 aksjer på aksjer prissatt til 30 per aksje. For opsjonsordre kan en opsjonsregulativ avgift per kontrakt gjelde. arrowdropup Tilbake til toppen Ansvarsfraskrivelse. Det er vårt organisasjons primære oppdrag å gi vurderinger, kommentarer og analyser som er objektive og objektive. Mens StockBrokers har alle data verifisert av bransjens deltakere, kan det variere fra tid til annen. Fungerer som en Internett-bedrift, kan dette nettstedet kompenseres gjennom tredjepartsannonsører. Våre kvitteringer for slik kompensasjon skal ikke tolkes som en anbefaling eller anbefaling fra StockBrokers, og det skal heller ikke forstyrre våre vurderinger, analyser og meninger. Vennligst se våre generelle ansvarsfraskrivelser for mer informasjon. Reink Media Group LLC. Alle rettigheter reservert.

Comments

Popular posts from this blog

Sybase Iq Moving Average

How To Unngå Kapital Gevinster Skatt On Aksjeopsjoner

Margin Nivå Forex Definisjon